Olcsó és még hasznos is? 10+4 extra zsírégető szer

Itt a tavasz, szinte már a sarkunkban a nyár. Az elfoglalt nők ilyenkor kezdenek bele a zsírégetésbe, a tökéletes bikinihez illő alak elérése érdekében. Akinek nincs ideje elmenni és órákat izzadni a kondiban, íme néhány filléres és gyors, otthon megtalálható finomság, amik segíthetnek a kívánt cél elérésében.

1. Citromos víz: Magas C-vitamin tartalmának köszönheti fogyasztó hatását a citrom, mivel növeli a szervezet thyroxin-termelését, amely az anyagcsere és a zsírégetésben lényeges szerepet játszó hormon.

 

2. fahéj: Vérkeringés-serkentő tulajdonsága miatt jól hat az anyagcserére, segítve a fogyókúra sikerességét.

 

3. mogyorófélék: Két étkezés között, ha elmajszolsz egy kis marék magot, az csökkentheti az étvágyadat, ráadásul gyorsítja az anyagcserét és tele van fehérjével és fontos zsírokkal.

 

4. Reggeli gabonapelyhek: A korpát és zabpelyhet tartalmazó reggelizőpelyhek sokat segíthetnek a fogyásban, mivel elég belőlük egy kis adag és hosszan tartó teltségérzetet okoz. Emellett serkentik az emésztést, a salakanyagok kiürülését a szervezetből. Magas rosttartalmának köszönhetően pedig elősegíti a zsírégetést.

 

5. Lencse: A lencse magas fehérjetartalma miatt húspótló készítménynek is kiváló,e tulajdonsága miatt oly módon segíti hozzá a szervezetedet a zsírégetéshez, hogy az izmaidból sem veszítesz.

 

6. Fokhagyma: A fokhagyma több dologban is segít, többek között a zsírégetésben. Jótékony hatással van a zsíranyagcsere-folyamatokra, de emellett segít a vércukor- és koleszterinszint csökkentésében, erősíti az immunrendszert, segít a szív-és érrendszeri problémákban és a rák megelőzéséhez is hozzájárul.

 

7. Sütőtök: A rostban gazdag, gyorsan emészthető sütőtök segít a salaktalanításban és gyorsítja az anyagcserét. Emiatt sokan szeretik és fogyasztják. A magját is érdemes fogyasztani, hiszen számos értékes tápanyag forrása.

 

8. Csalántea: Anyagcsere gyorsító hatása miatt nagyon közkedvelt. Emellett számos gyógyító és egészségmegőrző hatását élvezheted, ha naponta legfeljebb két bögrével elfogyasztasz.

 

9. répa: A benne megtalálható nagy mennyiségű rost serkenti az emésztést, méregteleníti a szervezetet. Mindezek mellett különleges tulajdonsága, hogy főzés hatására sem veszít fontos tápanyagaiból, melyek az egészségmegőrzés terén fontos szereppel bírnak.

 

10. Körte: Ez a gyümölcs a legkönnyebben beszerezhető és legalapvetőbb jódforrás, mely a pajzsmirigy működését jótékonyan támogatja, ezáltal növelve a zsírégetés hatékonyságát.

 

11. Almaecet: Emésztést javító és anyagcserét fokozó szerepe mellett rengeteg ballasztanyagot, pektint és ásványi anyagot tartalmaz. Egészségvédő hatásain túl ráadásul még a narancsbőr csökkentésére is hatékony megoldást jelent.

 

12. Káposzta: Magas víztartalma, vitamin, ásványi anyag és ballasztanyag gazdagsága miatt hozzásegít ahhoz, hogy gyorsan és éhezés nélkül tudj fogyni.

 

13. Alma: Az alma méregtelenítő és emésztést segítő hatása miatt kiválóan serkenti a fogyást, emellett étvágycsökkentőnek sem utolsó magas rosttartalma miatt.

 

14. Cékla: A-,B és C-vitaminban, ásványi anyagokban gazdag növény a rák megelőzésében és az egészség védelmében segít, valamint elősegíti a vese helyes működését, ezáltal hozzájárul a felesleges zsírok kiürüléséhez a szervezetből.

loading...
Ajánló
Kommentek
  1. Én