Csodagyógyszer házilag orvosi ajánlással

Immunerősítő, csökkenti a koleszterinszintet és megelőzi a szívrohamot.

A mézet ősidők óta használják gyógyításra fertőtlenítő hatása miatt. Teába keverve vagy kenyérre kenve is rendkívül egészséges, ráadásul finom is. Fokozhatjuk gyógyítóerejét ha fahéjt keverünk hozzá. A fahéj és méz kombinációja erősíti az immunrendszert, ezzel megelőzve a betegségeket.

Az ízületi fájdalmak enyhítésének érdekében egy pohár vízbe tegyünk egy kanál mézet és egy csapot kanál fahéjat, ezt a keveréket fogyasszuk napi kétszer.

Szívbetegségek ellen és magas koleszterinszinttel rendelkezők számára nem csak hatásos de finom étel is a mézzel megkent kenyér, aminek tetejét megszórjuk fahéjjal.

Készíts keveréket 5 kanál fahéjból és egy kanál mézből, tegyél a keverékből fájós fogadra, a kenőcs enyhíti panaszaidat.

Hatásos lehet továbbá nátha és megfázás ellen, gyomorsav csökkentésére, továbbá fogyasztó hatással is rendelkezik. Bátran használjuk teába is akár mindennapos fogyasztásra, leküzdi a fáradtságot és sokkal egészségesebb, mint a kávé vagy energiaital.

loading...

10 étvágycsökkentő a kamrából

Koplalás nélkül is meg lehet szabadulni néhány kilótól, ez nem titok. Az éhezés amúgy sem vezet jóra. Az egészséges étrend megtartásához viszont szükséges lehet néhány segítő társ a bajban, amikor jön az éhség. A kiegyensúlyozott táplálkozáshoz nagyon nagy önuralomra van szükség. Két étkezés között, ha éhes leszel két választás jön szóba: vagy koplalsz tovább, ami nem vezet jóra, vagy gondolkodsz, hogy előrehozd a vacsorát vagy köztesen egyél valamit. Íme néhány étel illetve ital, amit büntetlenül nassolhatsz.

 

 

1. Gyömbér: Emésztést könnyítő hatása miatt már az őskorban is alkalmazták. Ízesíthető vele tea, indiai stílusú fogások, beletehető sütemények tésztájába és salátákba is. Csodanövényként is emlegetik, mert serkent, fokozza az anyagcserét, és optimalizálja a tápanyag-felhasználást, ezáltal csökkenti az éhségérzet megjelenésének esélyét.

 

 

 

 

2. Mandula: A 2006-os nemzetközi orvoskonferencia fő
témája az elhízás és annak visszaszorítása volt. Ez a csonthéjas rengeteg hasznos zsírsavat és E-vitamint hordoz magában. Körülbelül 25-30 gramm már lényegesen csillapíthatja az éhséget, ami egy kis maroknyinak felel meg.

 

 

 

3.Túró: Ez a remek tejtermék nagyon gazdag fehérjékben, ami biztosítja a hosszan tartó teltségérzetet, valamint gondoskodik a haj, bőr és izmok szépségéről, épségéről. Lehet fűszerezni ízlés szerint édesen vagy sósan. Fogyókúrázóknak pedig a zsírszegény változat az ajánlott.

 

 

 

 

 

 

4. Avokádó: Talán furcsán hangzik, hogy gyümölcs létére jelentős kalória- és zsírtartalma van, de ez ne tévesszen meg senkit: kizárólag olyan anyagokat tartalmaz, melyek a szervezetnek, egészségnek hasznosak, tehát nem hizlal. Egyszeresen telítetlen zsírsavai felbecsülhetetlen értékűek a tested számára. Magában vagy krémként elkészítve a legfinomabb.

 

 

 

 

 

5. Kávé: A kávé élettani hatásairól már sok információt tudunk, főleg élénkít, de emellett bebizonyították, hogy csökkenti az éhségérzetet. Napi 1-2 csésze az ajánlott adag, főleg étkezések után vagy azok között. Az ajánlott mennyiséget lehetőleg ne lépjük túl, mert az szív és érrendszeri problémákat okozhat.

 

 

 

 

6. Alma: Azon ritkaságok egyike ez a gyümölcs, mely mindkét rosttípust, a vízben oldódó és a nem oldódó változatot is tartalmazza. Hazánkban talán a legkönnyebben beszerezhető gyülölcs igazi ajándék a természettől. Napi egy alma, nem csak az orvost tartja távol, hanem a súlyfelesleget is, mivel segít a fogyásban, súlytartásban, hozzájárul a vércukorszint kiegyensúlyozásához és a megfelelő bélműködéshez.

 

 

 

 

7. Víz: A legolcsóbb és a világ minden táján a legegyszerűbben beszerezhető étvágycsökkentő. A szervezet ugyanis néha összekeveri az éhségre és a szomjúságra vonatkozó ingert- főleg ha nem iszol naponta legalább másfél litert, ami az alapvető folyadékbevitel. HA legközelebb rád tör az éhség, előbb ne a hűtőhöz vagy a kamrához közelíts, hanem célozd meg a vízcsapot vagy a szénsavmentes ásványvizes palackot és igyál meg egy jó nagy pohár vizet. A kínzó inger általában ilyenkor megszűnik.

 

 

 

 

8. Tofu: A keleti országokban ez a növényi eredetű finomság a táplálkozás egyik alapkövét képezi, és ott jelentősen jobb az általános egészségi állapot, és bizonyos rákfajták is kevésbé fordulnak elő. Magyarországon rettentően alacsony a szójafogyasztás, pedig nagyon hasznos lenne a szervezetnek. A fehérjében gazdag tofut ízlés szerint fűszerezheted sőt akár húsnak is álcázhatod a hamburgeredben. Kellemes jóllakottságnak örvendhetsz, ha ezt az ételt választod az étkezés alkalmával.

 

 

 

 

 

9. Zöld tea: Ezzel az antioxidánsokkal teli itallal kiválthatod az unalmas vizet és felpörgetheted vele az anyagcserédet. Elkészítésének rituáléja már önmagában is oldja a stresszt, ami a lassú kortyolgatásra is igaz. A benne lévő katekinek pedig hozzájárulnak ahhoz, hogy ne ingadozzon a vércukorszinted. Általában a vércukorszint „hintázása” vezet a hirtelen jelentkező éhségérzethetet.

 

 

 

 

10. Tojás: Tévhit, hogy a tojás egészségtelen. Viszonylag kevés kalóriát tartalmaz, de emellett rengeteg vitamin és ásványi anyag rejlik benne a fehérje mellett. Napi egy-két darab elfogyasztása hozzájárul az egészséges szervezethez. A kevés zsiradékkal készült tojásos reggeli tehát az egyik legjobb döntés.

 

loading...